زاکانی:

برای استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور برنامه داریم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده‌ایم که تحول بزرگی را ایجاد کنیم و در این تحول بزرگ، به ظرفیت‌های خارج از کشور بعنوان یک فرصت بزرگ نگاه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم پس از ضبط برنامه در رسانه ملی با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ما ۱.۱ درصد جمعیت جهان داریم و بیش از ۶ درصد از امکانات دنیا در جغرافیای ایران گذاشته شده است بنابراین زیبنده نیست که به تعارضات موجود تن بدهیم.

وی تاکید کرد: آمده‌ایم که تحول بزرگی را ایجاد کنیم و در این تحول بزرگ، به ظرفیت‌های خارج از کشور بعنوان یک فرصت بزرگ نگاه کنیم، چه در جهت دیپلماسی هوشمند و فعال و چه در جهت استفاده از ظرفیت ایرانیان بزرگ خارج از کشور.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نسبت به ایرانیان خارج از کشور وظیفه داریم چراکه آن‌ها ایران را دوست دارند و ما باید از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
دولت و کاندیدای ما جالبند. اینهمه جوان و سرمایه مستعد و بدرد بخور داخلی سرگردان هستند و روبرو با بی عدالتی، بعد اینها میخواهند از ظرفیت ایرانیان خارج استفاده کنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۲:۵۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
عزیزم ما در داخل پوسیدیم.یکی هم به داد ما برسه.
آخرین اخبار