سازمان ملل درخواست کمک ۹۵ میلیون دلاری خود برای یاری رساندن به فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، سازمان ملل متحد برای یاری رساندن به فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری تقاضای کمک ۹۵ میلیون دلاری کرد.

بر اساس گزارش جروزالم پست، سازمان ملل متحد درخواست کمک ۹۵ میلیون دلاری برای کمک رساندن به فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری تا سه ماه آینده را دارد.

چندی پیش، با گذشت ۱۲ روز درگیری بین گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی و برقراری آتش بس، کمک‌های بشر دوستانه از سوی سازمان ملل که شامل دارو‌ها، مواد غذایی و سوخت موردنیاز است از طریق گذرگاه ابو سالم وارد غزه شد.

پیشتر سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد از کمک اضافی ۴.۵ میلیون دلاری به نوار غزه پس از اعلام آتش بس بین گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی خبر داده بود.  مقامات سازمان جهانی بهداشت در زمان حملات رژیم صهیونیستی به غزه خواستار یک آتش‌بس بشر‌دوستانه شدند تا بتوانند به این منطقه کمک‌های بهداشتی و پزشکی برسانند.

دیروز نیز سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی درخواست کرد تا گذرگاه‌ها در کرم ابو سالم و بیت حانون را به روی فلسطینی‌ها باز کند تا آن‌ها کمک‌های بشردوستانه و پزشکی دریافت کنند.

کابینه رژیم صهیونیستی ساعت ۲ صبح جمعه آتش‌بس در غزه را اعلام کرد تا شکستی دیگری برای این رژیم متجاوز رقم بخورد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار