وزیر خارجه سوریه: مردم در انتخابات پایبندی به وطن را نشان دادند/ گویی برخی کشورهای غربی در این جهان زندگی نمی‌کنند

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد استقبال گسترده مردم و حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رای معانی و پیام‌های سیاسی و ملی زیادی دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المنار، فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه تاکید کرد: استقبال گسترده مردم و حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رای معانی و پیام‌های سیاسی و ملی زیادی دارد و عمق پایبندی شهروندان سوری را به خاک، کرامت و حاکمیت آن‌ها نشان می‌دهد.

او افزود: مردم سوریه با آزادی اراده شان نشان دادند چه آرمان‌هایی دارند و در انتخابات حرف خود را زدند.

المقداد در ادامه افزود: بیانیه‌هایی که برخی کشور‌های غربی درباره برگزاری انتخابات در سوریه منتشر کردند، نشان می‌دهد آن‌ها در جهان واقعی زندگی نمی‌کنند و از واقعیت دور هستند. بیانیه‌های این کشور‌ها در بردارنده برخی قطعنامه‌های شورای امنیت بود، اما این قطعنامه برگزاری انتخابات را در سوریه منع نمی‌کند و فقط مردم سوریه در داخل و خارج این کشور هستند که می‌توانند به آنچه در سوریه رخ می‌دهد، مشروعیت بدهند.

وزیر خارجه سوریه در ادامه گفت: این نیرو‌ها که خود را دموکرات و سوری می‌نامند، اگر واقعا اینگونه بودند چرا به شهروندان سوری اجازه ندادند در انتخابات شرکت کنند و چرا با زور، سلاح و تهدید مانع آن‌ها شدند. این یعنی اینکه گروه‌های مذکور از جبهه ملی بودن خارج شده اند و آنچه را آمریکا، اسرائیل و کشور‌های غربی می‌خواهند اجرا می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند سوریه از جنگ تروریستی که علیه آن راه افتاده است، خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار