فرماندار انار گفت: یک مخزن ۱۰ تنی اکسیژن با همت و مساعدت فرزندان یک خیر برای بیمارستان شهرستان انار تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرودی ،فرماندار انار در مراسم بهره برداری از مخزن اکسیژن بیمارستان، ولی عصر شهرستان انار گفت:  مخزن اکسیژن با همت ومساعدت فرزندان یک خیر به بهره برداری رسید.

او افزود: هزینه تهیه و راه اندازی این مخزن بیش از ۱۳ میلیارد ریال است که اکسیژن این مخزن از سوی مجموعه مس سرچشمه تامین می‌شود و از بابت تامین اکسیژن بیماران کرونایی و دیگر بیماران نیازمند به اکسیژن جای نگرانی نیست.

در ادامه ،عبداللهی مسئول شبکه بهداشت درمان بیمارستان انار گفت: اکسیژن داخل مخزن در دمای منفی ۱۸۷ درجه قرار دارد که هیچ ناخالصی وارد مخزن نمی‌شود و میزان ظرفیت مخزن  ۱۰ تن می باشد که معادل ۱۵۰۰ سیلندر اکسیژن است.

او افزود: عمر مفید مخزن اکسیژن ۳۶ سال می‌باشد وبا توجه به اینکه دستگاه‌های اکسیژن ساز نیاز به فضای مسقف وکولر گازی دارند این محدودیت در مورد مخزن اکسیژن مطرح نیست.

عبداللهی اضافه کرد: به دلیل مزیت‌هایی که مخزن اکسیژن نسبت به دستگاه اکسیژن ساز دارد تمام بیمارستان‌ها و فضا‌های صنعتی به دنبال تهیه مخزن اکسیژن هستند و خلوص اکسیژنی که این دستگاه بیرون می‌دهد صد در صد است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.