کارشناس هواشناسی گفت: از جمعه تا اواسط هفته آینده در سواحل دریای خزر ،شمال غرب ،غرب، شمال شرق و مرکز کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه  امشب در برخی مناطق  خراسان رضوی ،خراسان شمالی ،استان های واقع در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده و گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود گفت: در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گرد وخاک رخ می دهد.

او ادامه داد: روز جمعه در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می رود.

رفیعی بیان کرد: روزهای شنبه ،یکشنبه و دوشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: از امشب تا یکشنبه در استان های واقع در سواحل دریای خزر ،شمال غرب ،غرب، دامنه های جنوبی البرز و مرکز کشور و  از جمعه تا اواسط هفته آینده در شمال شرق کشور افزایش نسبی دما بین 7تا12  درجه انتظار می رود.

او گفت: امشب دریای خزر و طی دو روز آینده بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس ،تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

رفیعی درباره آب و هوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف تاکمی ابری است و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می شود. بیشترین دمای تهران 32 درجه و کمترین آن 22 درجه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار