مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پهپاد پستی در صورت اخذ مجوز به سایر استان‌های کشور توسعه می یابد/ لزوم توسعه و رشد پست هوشمند هوایی در کشور

رمضانعلی سبحانی‌فر درباره جزئیات و برنامه‌های شرکت ملی پست برای توسعه پهپاد پستی توضیحاتی را ارائه داد.

رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه شرکت ملی پست برای توسعه پست هوشمند هوایی اظهار کرد: یکی از موضوعات و برنامه‌های جدی ما در شرکت ملی پست باتوجه به توسعه تکنولوژی و نیاز‌های جامعه، موضوع پهپاد بود و این روز‌ها که جامعه با مشکلات مختلفی مانند ترافیک و... مواجه است، ضرورت دارد سرعت لجستیک خود را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه پست هوایی یا پست هوشمند هوایی یکی از برنامه‌های جدی ما است تا خدمات رسانی به هموطنان با سرعت بهتری انجام شود گفت: موضوع پهپاد پستی در دستور کار ما قرار دارد و نزدیک به ۲ سال است این بحث به صورت جدی دنبال می‌شود.

او ادامه داد: برای پهپاد باید مجوز‌های لازم را کسب کنیم و ابتدا قرار بود در استان لرستان این کار را به دلیل برخی شرایط بحرانی انجام دهیم، اما متاسفانه نتوانستیم مجوز‌های لازم را کسب کنیم و در جزیره کیش این مجوزها را دریافت کردیم.

آمادگی شرکت ملی پست برای توسعه پهپاد پستی

سبحانی‌فر بیان کرد: امروز ۲ پهپاد پستی در جزیره کیش رونمایی شد و این اقدام می‌تواند به عنوان ابتدای کار باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه در صورت فراهم شدن زمینه‌های لازم، در آینده موضوع پهپاد در سراسر کشور توسعه پیدا می‌کند گفت: این پهپاد توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی ساخته شده و بومی است.


بیشتر بخوانید


او در پاسخ به سوالی مبنی بر توسعه این کار به سایر استان‌ها گفت: برای توسعه این کار به سایر استان‌های دیگر، نیاز به اخذ مجوز است و این موضوع را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
لطفاً بجای این کارها، شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنید.
آخرین اخبار