مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، از جریمه ۸۲۸ میلیون ریالی برای متهم پرونده عرضه خارج از شبکه مرغ گرم و نداشتن فاکتور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد رضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در چند هفته گذشته بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان در ساعت ۲ بامداد در جاده شهرکرد به اصفهان حوالی پلیس راه فرخشهر به یک دستگاه نیسان یخچال‌دار مشکوک و با هماهنگی نیروی انتظامی خودرو را متوقف و پس از بررسی مقداری مرغ گرم بسته بندی شده را کشف و خودرو را توقیف کردند.

او افزود: پرونده این متهم پس از تشکیل از نظر ممنوعیت حمل مرغ به خارج از استان به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.


بیشتر بخوانید


عمرون اضافه کرد: پرونده برای رسیدگی به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرکرد ارسال و پس از بررسی، با توجه به نحوه اظهارات و دفاعیات متهم و انجام تحقیقات لازم، تخلفات عرضه خارج از شبکه و نداشتن فاکتور برای متهم محرز شد و متهم به عرضه کالا در شبکه به پرداخت ۸۲۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

او ادامه داد: ماه گذشته نیز یک بازرسان صنعت، معدن و تجارت در همین مسیر، یک دستگاه نیسان یخچال‌دار با میزان قابل توجهی مرغ بسته‌بندی شده را توقیف کردند و پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل داده شد.

عمرون گفت: متهم این پرونده تمام مرغ‌های را از یک واحد صنفی مرغ‌فروشی در شهرکرد دریافت کرده بود، که متهم به پرداخت ۸۲۳ میلیون و ۷۷۶ هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.

او از مردم خواست تا گزارش‌های خود را در خصوص تخلفات اقتصادی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه ثبت شکایات tazirat ۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار