دادستان بابل شماره تلفن همراه خود را برای ارائه گزارش های مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی رسانه ای کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران پیرامون انتخابات پیش رو گفت: رخداد بزرگ انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم و امیدوارم همه پایبند به قانون باشیم.

او با بیان اینکه همه باید به قانون تمکین کنند و قانون باید فصل‌الخطاب باشد، افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی و دبیرخانه پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در شهرستان بابل تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل گفت: دیده بانان پیشگیری این شهرستان حدود ۴۰۰ نفر در شهرستان بابل هستند و تخلفات انتخاباتی را بررسی می‌کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی با اشاره به اینکه با خرید و فروش آرا بصورت جدی برخورد می‌شود، ادامه داد: حضور مجریان انتخابات در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و رسانه‌ها در صورت مشاهده، موضوع را به دستگاه قضایی گزارش دهند.

او گفت: حضوری حداکثری مردم باید قانونمند باشد و نباید شخص یا جریانی از موضوع حضور حداکثری مردم سواستفاده کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل ادامه داد: مردم می‌توانند به بنده با شماره ۰۹۳۳۳۸۳۵۲۸۴ بصورت واتس‌آپ تخلفات انتخاباتی و مفاسد کلان شهرستانی را گزارش کنند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رباطی
۱۵:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
اینم میدونه کسی رای نمیده
شماره داده