ملکی گفت: کانالی برای لوله گذاری در یکی از محلات شهرری حفر شده بود که به یکباره تخریب شد و یک مرد ۴۷ ساله در اثر این حادثه جان باخت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۹:۵۳ صبح امروز (پنجشنبه ششم خرداد ماه) یک مورد حادثه ریزش دیواره‌های یک کانال در شهرری، جاده امین آباد، جنب دانشکده دامپروری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد در یک پروژه عمرانی یک کانالی با عرض ۷ تا ۱۰ متر و عمق ۵ تا ۶ متر که برای لوله گذاری حفر شده بود به یکباره تخریب شده و یک مرد حدود ۴۷ ساله در زیر حجم زیادی از خاک محبوس شد.


بیشتر بخوانید


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه پروژه عمرانی و فعال بود، با بیل مکانیکی موجود در محل، عملیات آواربرداری انجام شد.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی کامل محل، عملیات خاک برداری و آوار برداری را ادامه دادند و موفق شدند این فرد را خارج کنند، اما این فرد با تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام /

برچسب ها: آتش نشانی ، ریزش آوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار