رئیس شورای قضایی چهارمحال و بختیاری، در نشست مشترک اعضای شورای قضایی و شورای معاونین دادگستری بر نهادینه شدن مبارزه با فساد در جامعه تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس شورای قضایی چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک اعضای شورای قضایی و شورای معاونین دادگستری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص مبارزه با فساد گفت: فساد در نظام اداری تنها به دریافت رشوه و یا جرایم مرتبط با مبانی اخلاقی منوط نمی‌شود و اگر فرد شاغل در یک دستگاه در راستای قواعد و ارکان سازمان متبوع خود فعالیت نکند این موضوع خود می‌تواند به عنوان فساد تلقی شود.

او تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح کیفی خدمات، و مبارزه با کار چاق کن‌ها را از اصولی دانست که همواره باید در همه دستگاه‌ها به ویژه دادگستری و سازمان‌ها تابعه قوه قضائیه مورد توجه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


بهرامی در ادامه به موضوع انتخابات و لزوم فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم پرداخت و اضافه کرد: همه ما مکلف هستیم تا با ایجاد شور و انگیزه مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنیم.

او یکی از وظایف مهم مسئولان استان را نظارت بر حسن جریان انتخابات و پیشگیری و مقابله با تخلفات احتمالی دانست و گفت: مسئولان سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان باید هماهنگ با دستگاه قضایی از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور استفاده کنند.

گفتنی است: در نشست مشترک اعضای شورای قضایی و شورای معاونین دادگستری که به میزبانی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان برگزار شد مدیران کل سازمان‌های تابعه گزارشی از مجموعه اقدامات خود در سال ۹۹ را ارائه کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار