مدیر کمیته امداد شهرستان خرمشهر از پرداخت هزینه های زکات ، کفاره و کمک خیرین به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

علی ناصر زاده مدیر کمیته امداد شهرستان خرمشهر  امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،از پرداخت یک میلیارد و نهصد و پنجاه و سه میلیون صدو هشتاد و چهار هزار ریال در قالب زکات و کفاره  و کمک خیرین به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

او گفت: این مبلغ شامل بخش های مختلفی همچون زکات مستحبه، فطریه ، کفاره غیرعمد و کمک های متفرقه خیریه به مددجویان بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرمشهر ادامه داد: میزان زکات پرداخت شده هشتاد وشش میلیون ریال و فطریه دویست و چهل و یک میلیون و هشتصد و پانزده هزار ریال بود که از این میان سهم فطریه عام صدو هفتاد و پنج میلیون و هفتصدو ده و فطریه سادات شصت و شش میلیون و صد و پنج هزار ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرمشهر همچنین میزان کفاره غیرعمد پرداخت شده را ده میلیون و نهصد هزار  و کمک های متفرقه خیریه اعم دستگاه ها و دیگر اقشار جامعه را هشتصد و چهل میلیون و چهارصد و شصت و نه میلیون ریال اعلام کرد.

ناصر زاده در ادامه از توزیع غذای گرم و سبدهای غذایی در طول ماه رمضان  به ارزش بیش از شانزده میلیارد ریال توسط کمیته امداد خرمشهر خبر داد و گفت: در ماه رمضان امسال دویست و هفتاد و نه هزار و ۱۱۳ پرس غذای گرم و حدود  چهار هزار وپانصد سبد غذایی میان مددجویان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خرمشهر توزیع شد که ارزش کل آنها معادل شانزده میلیارد و سیصدو هفتاد و نه میلیون و صدو شش هزار ریال بوده است.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.