معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس گفت: جانمایی ستاد‌های انتخاباتی و برنامه ریزی مناسب برای فعالیت‌های تبلیغاتی از جمله مباحث مهم در ایام انتخابات است که به فرمانداران ابلاغ شده و انتظار داریم فرمانداران در این خصوص برنامه ریزی لازم به عمل آورند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد احمدی زاده در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و لزوم توجه همه جانبه به امر انتخابات ،گفت: تمامی فرایند‌های انتخابات با نظارت و ارزیابی نهاد‌های متولی در حال اجراست و خوشبختانه تا کنون اقدامات اجرایی به خوبی انجام شده است.

او افزود: وظایف مشخص وزارت کشور در قالب قوانین انتخابات به روشنی تدوین شده و در این راستا نیل به قانون محور اصلی فعالیت‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر لزوم تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات اظهار داشت: همه دست اندرکاران اجرایی انتخابات با انگیزه و اقتدار در این اتفاق مهم فعالیت دارند و در این مسیر با نیل به قانون و رعایت بی طرفی از بروز هرگونه تخلف پیشگیری می‌کنند.

احمدی زاده درادامه تامین و تجهیز شعب اخذ رأی و رعایت تمامی اصول بهداشتی را از جمله الزامات کاری برای فرمانداران عنوان کرد و افزود: برای سلامت و امنیت انتخابات همه باید پاسخگو باشیم و باید تلاش کنیم تا با انتخاب صحیح مکان شعب، شرایط مطلوب و ایمنی برای حضور مردم فراهم کنیم.

او اظهار کرد: جانمایی ستاد‌های انتخاباتی و برنامه ریزی مناسب برای فعالیت‌های تبلیغاتی از جمله مباحث مهم در ایام انتخابات است که به فرمانداران ابلاغ شده و انتظار داریم فرمانداران در این خصوص برنامه ریزی لازم به عمل آورند.

رئیس ستاد انتخابات استان ابراز امیدواری کرد: همه باید تلاش کنیم و زمینه حضور بالای مردم در پای صندوق‌های رای گیری داشته باشیم.

احمدی زاده تاکید کرد: تمامی کمیته‌های ذیل ستاد خاصه در حوزه پشتیبانی بصورت مستمر مسایل و مشکلات مربوطه شهرستان‌ها پیگیری و با بهره گیری از ظرفیت ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۷۱ انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

گفتنی است این جلسه آخرین وضعیت و آمادگی شهرستان ها‌ی گراش، لار، داراب، زرین دشت خنج واوز با حضور رییس ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان‌های مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار