مهدوی گفت: اقتدار، امنیت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت اسلام و رأی و نظر مردم است و امروز علی‌رغم همه مشکلات، مردم عزیز ما پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قائم مقام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در آیین تکریم ومعارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر تقویت ساختارهای درونی خود قرار گرفته است، تصریح کرد: علی‌رغم فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه این نظام مقدس، مسیر رشد و توسعه انقلاب اسلامی ایران در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی قرار دارد.

مهدوی در این مراسم با گرامیداشت سالگرد سوم خردادماه فتح خرمشهر و پیروزی مقاومت مردم فلسطین در جنگ غزه به راهبرد مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در خصوص تبدیل تهدیدها به فرصت ها اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری طی 10 سال گذشته بارها به موضوع و مسائل اقتصادی اشاره و تأکید فرموده اند و در رفع بحران و مشکلات اقتصادی باید تحریم ها را تبدیل به فرصت کرد.

او، ثبات و حفظ تمامیت ارضی کشور را از برکات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری از مرزهای ایران اسلامی گذشته است و انقلاب اسلامی باعث زایش و تولد جمهوری اسلامی شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی با الگو دادن به عدالت خواهان جهان و مدیریت خویش سبب تقویت نظام شده است.

او در مراسم تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس ضمن دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، انتخابات و جمهوریت را پایه های استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقتدار ، امنیت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت اسلام و رأی و نظر مردم است و امروز علی‌رغم همه مشکلات، مردم عزیز ما پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و با حضور در انتخابات برای آینده خود تصمیم گیری می کنند.

قائم مقام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به موضوع اهمیت انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد» گفت: بنابراین لازم است در انتخاب ریاست جمهوری فردی اصلح و انقلابی که دارای اهلیت باشد به عنوان رئیس جمهوری آینده انتخاب کنیم.

او در این مراسم در میدان بودن و ارتباط با مردم ، مسئول سازی دستگاه ها و احقاق حقوق عامه را برخی از استراتژی و راهبردهای حضرت آیت الله رئیسی ریاست معظم قوه قضائیه دانست افزود: رسالت ما در قوه قضائیه حفظ راهبردها و سیاست های کلان قوه قضائیه است و دستگاه قضایی عدالت خواه نظام مقدس جمهوری اسلامی قاطعانه و قانونی با فساد برخورد می نماید که این امر را باید نهادینه کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش ها و اقدامات ربیع اله قربانی مدیر سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس قدردانی و با حکم حجت الاسلام والمسلمین علی عبدالهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه قاضی حسن زارع به عنوان مدیر جديد حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس منصوب شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار