رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: واحد‌های صنفی متخلف عرضه مرغ در استان فارس بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در بازدید از کشتارگاه‌های شیراز گفت: با توجه به ضرورت کنترل قیمت مرغ زنده و نقش آن در ثبات قیمت بازار بیشترین تخلفات در عرضه خارج از شبکه و گران فروشی است که با توجه به تعداد پرونده ها، میزان تخلفات به بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال می‌رسد.

حمیدرضا ایزدی افزود: بر همین اساس، با انجام نظارت‌های لازم در تلاش هستیم تا محصولات با کیفیت، سالم و بهداشتی با قیمت مصوب شده به دست مصرف کننده برسد.

او اظهارداشت: بازرسان در سازمان صنعت معدن و تجارت فارس نظارت‌های خود را تشدید کرده و حدود یکصد گروه بازرسی را در جهت آرامش بازار به کار گرفته اند؛ از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰۰ پرونده بازرسی از واحد‌های خرده فروشی و عرضه کننده مرغ گرم صورت پذیرفته که نشان دهنده تشدید نظارت‌ها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح کرد: بر این اساس ساماندهی عاملان کشتار از ضروریات اصلی است و برای نظارت هر چه بهتر بازار لازم است که مولفه‌هایی همچون کنترل قیمت مرغ زنده درب مرغداری، اصلاح شبکه‌ها و زنجیره‌های تامین و توزیع مرغ (ازمرغداری تا واحد صنفی) مدیریت و رصد شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار