سرهنگ علی توکلی گفت: در عملیات پلیس منوجان یک کاروان خودرویی قاچاق سوخت با ۱۵ دستگاه خودرو توقیف و ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از آنان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مسعود علی توکلی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان منوجان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور شبانه یک کاروان خودرویی قاچاق سوخت در محور فرعی منوجان ـ هشتبندی مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 او افزود: بلافاصله با تشکیل چند تیم عملیاتی، مسیر تردد این کاروان خودرویی تحت کنترل پلیس قرار گرفت و ماموران به محض مشاهده خودرو‌ها در عملیاتی منسجم در چندین نقطه آنان را متوقف کردند.

سرهنگ علی توکلی با بیان اینکه در این رابطه ۱۲ دستگاه وانت نیسان و ۳ خودروی سواری توقیف شد، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ، ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۱۵ نفر را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سرشاخه‌های این باند شناسایی شده اند و تلاش برای دستگیری آنان در دستور کار پلیس است، بیان داشت: سوخت‌های کشف شده تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار