باند سرقت گوشی همراه با ۱۷۵ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی قائم شهر متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی همراه عابران در شهرستان قائم شهر و برخی از شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قائم شهر موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت در آن شهرستان شدند.

سردار میرزایی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی، متهمان که دارای سابقه سرقت در این اسنتان نیز بودند در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیر قابل توجهی گوشی تلفن همراه سرقتی در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷۵ فقره موبایل قاپی از عابران پیاده در شهرستان قائم شهر و همچنین شهرستان‌های بابل، بابلسر، آمل و ساری اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد: ضمن مراقبت صحیح از اموال خود ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، در هنگام صحبت با تلفن همراه و عبور از خیابان گوشی همراه و کیف دستی خود را در سمتی که امکان دسترسی به آن امکان پذیر نیست قرار دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.