مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از پیگیری احداث مرکز آموزش تخصصی و بین المللی هلال احمر در بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در بازدید از زمین ۵۰ هکتاری که به پیشنهاد دکترشریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و موافقت مدیرکل منابع طبیعی استان آماده تحویل به جمعیت هلال احمر استان است، گفت:درصورت تامین زمین مورد نیاز از سوی دستگاه‌های ذیربط، جمعیت هلال احمر استان آماده رایزنی با جمعیت هلال احمر کشور برای اجرای این طرح بزرگ است.

او تامین زمین برای اجرای طرح‌های امدادی را یکی از چالش‌های اساسی توسعه زیرساخت‌های امداد و نجات در استان برشمرد و افزود: احداث یک مرکز مجهز آموزش تخصصی، ضرورتی مهم برای توسعه ظرفیت‌های امدادونجات در استان است.

فخاری گفت: راه اندازی این مرکز، می‌تواند مازندران را به قطب آموزش تخصصی امداد و نجات کشور تبدیل کرده و میزبان بسیاری از اردو‌های آموزشی کشوری و بین المللی در حوزه امداد و نجات باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با تقدیر ازحمایت دکتر شریعتی نماینده مردم شریف بهشهر، نکا و گلوگاه و همچنین مساعدت و نگاه مثبت مدیرکل منابع طبیعی استان، افزود:خوشبختانه همه مسئولان محلی و شهرستانی در بهشهر اعم شهردار و شورای شهربا اهدای زمین به جمعیت هلال احمربه منظور اجرای این پروژه کاملا موافق بوده و نگاه حمایتی دارند که این اجماع شهرستانی شایسته تقدیر است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار