امسال ۶۲۰ میلیون ریال برای حمایت از خانواده زندانیان شهرستان لردگان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید جریده اصل دادستان عمومی و انقلاب لردگان به مناسبت روز حمایت از خانواده زندانیان گفت: در راستای سیاست‌های عالی دستگاه قضایی برای حمایت از خانواده زندانیان، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان و رفع مشکلات آن‌ها بیش از ۶۲۰ میلیون ریال مساعدت مالی و معیشتی به خانواده زندانیان اهدا کرده است.

او افزود: امسال سه دستگاه تبلت برای استفاده آموزشی فرزندان زندانیان، تعداد ۹۹ سبد کالا و بن خرید کالا به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال به خانواده‌های زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان تحویل و کمک‌های نقدی نیز جهت تسویه قبوض هزینه‌های آب، برق و گاز این خانواده‌ها پرداخت شد.


بیشتر بخوانید


جریده اصل اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موافقت شد باقی مانده حبس تعداد ۴۰ نفر زندانی در قالب اشتغال به کار، سپری شود تا این زندانیان ضمن رهایی از زندان با اشتغال در یک فعالیت شغلی مفید، باقیمانده حبس خود را در کنار خانواده سپری کنند.

او ادامه داد: با تلاش انجام شده بدهی مالی ۲ زندانی نیز که به علت بدهی مالی در زندان بودند، به طلبکاران ایشان پرداخت و موجبات آزادی آن‌ها فراهم شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار