فروشنده‌ای که بلیط برنده قرعه کشی یک میلیون دلاری را در محل کارش پیدا کرده بود آن را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صاحب  یک فروشگاه ایستگاه قرعه کشی در ماساچوست آمریکا،  بلیت برنده قرعه کشی یک میلیون دلاری را به مشتری اش برگرداند. مشتری که فکر می‌کرد این بلیت، بلیت بازنده است آن را برای دورانداختن به مادر صاحب فروشگاه تحویل داده بود.

«لیا رز فیگا»، اهل اسپرینگفیلد» در حالی این بلیت را دور انداخته بود که در واقع برنده جایزه یک میلیون دلاری لاتاری ماساچوست شده بود. «آبهی شاه»، که خانواده اش صاحب یک فروشگاه ایستگاه بخت آزمایی در سوت ویک است گفت که فیگا این بلیت را کمی خراشیده بود و در حالی که هنوز در داخل فروشگاه حضور داشت از مادر او خواست تا آن را دور بیندازد.

این بلیت به مدت ۱۰ روز در محلی در پشت پیشخوان قرار داشت تا اینکه شاه تصمیم گرفت بلیط‌های بازنده را اسکن کند. شاه گفت متوجه شد که این بلیط کاملا خراشیده نشده است و آن را برای کشف جایزه یک میلیون دلاری تکمیل کرد.


بیشتر بخوانید


او سپس با خانواده اش صحبت کرد و آن‌ها توافق کردند که این بلیط باید به فیگا که مشتری دائمی آن‌ها محسوب می‌شد و برای خانواده اش کاملا شناخته شده بود بازگردانده شود. «مونیش»، پدر شاه در این باره به WWLP-TV گفت: «به محض ورود فیگا، بلیط یک میلیون دلاری را به او تحویل دادم. او فرار کرد و مانند یک کودک گریه می‌کرد. او همین جا روی زمین نشست.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
وقتی چیزی رو میندازن دور یعنی نمیخوانش و دیگه صاحب او محسوب نمیشن