مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت، ولی عصر (ع) گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای باعث ارتقای امنیت کشور می‌شود.

حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: امروز  موضوع انتخابات توجه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران را به خود جلب کرده است و به دلیل اینکه انتخابات سرنوشت ما را رقم می‌زند و تاثیر مهمی در آینده ما تاثیر دارد، بسیار حائز اهمیت است.

او با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای باعث ارتقای امنیت کشور می‌شود و جایگاه کشور در معادلات بین المللی افزایش می‌یابد، افزود: از نظر دوستان و دشمنان ما بسیار مهم بوده که چه مجموعه‌ای در راس کار قرار می‌گیرد، بنابراین باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: حضور ما پای صندوق‌های رای یک تکلیف الهی است و باید مسئولیت به شایستگان محول شود و رای دادن از نظر عبادی نیز یک تیر به قلب دشمن است و احقاق حق برای واجدان شرایط رای دادن فراهم شد ه است. 

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت، ولی عصر (ع) با بیان اینکه طبق گفته سردار شهید سلیمانی جمهوری اسلامی یک حرم است، تصریح کرد: ان شاءالله همان طور که در حوزه‌های علمی، دفاعی و ... جایگاه خوبی داریم، دولت انقلابی و حزب الهی مشکلات را حل و اقتصاد مقاومتی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.