سرهنگ علیمحمدی از اجرای طرح امنیت تفرجگا‌ه ها و پارک ها، در شهر ایلام با همکاری یگان ویژه انتظامی استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در جلسه تعاملی با یگان ویژه استان، گفت: پلیس پیشگیری با همراهی و همکاری یگان ویژه به صورت مستمر و متداوم با هر گونه اخلال در جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

او افزود: تامین امنیت تفرجگاه‌ها یکی از مباحث مهم و مورد مطالبه مردم است که به جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام بیان  کرد: از ابتدای امسال پلیس پیشگیری در جهت امنیت تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح استان ایلام و بخصوص مرکز شهر ایلام با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی و یگان ویژه، تمهیدات لازم را در این خصوص انجام داده است.

سرهنگ علیمحمدی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به وضعیت عمومی کشور و انتشار ویروس منحوس کرونا در سطح شهر، خانواده‌ها در حد امکان از حضور در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها خودداری نموده و نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

او ادامه داد: با تلاش همکارانم در مجموعه کلانتری و یگان امداد و همکاری صمیمانه سایر پلیس‌های تخصصی ویگان ویژه توانسته ایم میزان وقوع انواع جرائم و سرقت‌ها را کنترل و سیر نزولی جرائم نیز نشان از اقدامات مناسب این پلیس دارد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند از شهروندان خواست:در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.