بازرس کل استان کرمان از دستگیری رئیس و معاون اداره راه و شهرسازی شهرستان کرمان به اتهام دریافت رشوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد آبیار بازرس کل استان کرمان گفت: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کرمان و معاون  وی که در قبال انجام امور اداری به صورت شبکه‌ای از ارباب رجوع رشوه دریافت می‌کردند در پی رصد بازرسان بازرسی کل کرمان  با اقدام قاطع دادسرای عمومی و انقلاب  و تلاش نیرو‌های پلیس امنیت اقتصادی دستگیر و بازداشت شدند.

او از نیرو‌های امنیت اقتصادی که به صورت شبانه روزی در راستای مبارزه با فساد تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

بازرس کل استان کرمان همچنین با هشدار به برخی از کارکنان ادارات دولتی که درصدد سوء استفاده از وضعیت موجود هستند، تصریح کرد: دستگاه قضایی و نظارتی این استان و نیرو‌های پلیس امنیت اقتصادی با هرگونه فساد مالی به شدت برخورد خواهد کرد و اسامی افراد مفسد را در رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهد رساند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
شهربابک مثل نامادریش تو استان کرمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
خواهشاً مسولین زیربط و سازمان بازرسی نگاهی هم به اداره ثبت و شهرداری شهربابک بیندازند . بیایید ببینید چگونه خون مردم رو تو شیشه میکنند . کارمندان ثبت ‌‌جز تعداد انگشت شماری بقیه فقط دنبال رشوه خواری و رانت خواری و اذیت مردم هستند . شهرداری شهربابک نیز بدتر از ثبت . خواهشاً به درد دل مردم مظلوم شهربابک برسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
درود
یه ناهی هم به شهربابک برسید طرف کارمند فرمانداری بوده الان چندین شاکی داره در مورد زمین خواری و جالب اینکه بازنشسته میشه پسرش میشینه سر جاش..
آخرین اخبار