شهردار دزفول گفت: زیر گذر و پارکینگ پروژه گذر فرهنگی بابا حزقیل به بهره برداری می‌رسد و شهروندان می‌توانند از این مسیر تردد کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دوائی فر شهردار دزفول گفت: به مناسبت گرامیداشت روز چهارم خرداد زیر گذر و پارکینگ پروژه گذر فرهنگی بابا حزقیل به بهره برداری می‌رسد و شهروندان می‌توانند طی روز‌های آتی از این مسیر تردد کنند.

او بیان داشت: روز ملی مقاومت و پایداری و روز دزفول یادآور افتخار آفرینی ها، ایثارگری‌ها و مقاومت جانانه مردم این شهر و برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است.

دوائی فر با اشاره به فضاسازی گسترده شهرداری دزفول به مناسبت گرامیداشت چهارم خرداد، افزود: روز‌های اخیر بسیاری از گروه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری نیز برنامه‌های متنوعی را برای مردم ایران به ویژه مردم قهرمان دزفول اجرا کردند.

 شهردار دزفول تصریح کرد: با توجه به وجود برخی ظرفیت‌ها نظیر قنات‌ها و شوادان‌هایی که در زمان جنگ به عنوان پناهگاه در دزفول استفاده می‌شود و همچنین با توجه به احیای بسیاری از آن‌ها از سوی شهرداری بستری مناسب فراهم شده تا در مواقع لازم و هنگام شرایط اضطراری شهروندان در این مکان‌ها اسکان داده شوند که همین ظرفیت و عوامل نیز باعث انتخاب دزفول به عنوان شهر پناهگاهی کشور گردید.

این مقام مسئول گفت: به زودی نیز بوستان پدافند غیر عامل با موضوعات آموزشی در این زمینه از سوی شهرداری دزفول احداث می‌شود و هر یک از جاذبه‌های طبیعی و ظرفیت‌ها برای هر شهری کافی است تا آن را به عنوان یک شهر توریستی معرفی کند و به طور قطع می‌توان با استفاده از این صنعت که صنعتی پاک و اشتغال زا است به توسعه، درآمد و اشتغال پایدار رسید.

او ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت چهارم خرداد ۲ بازارچه صنایع دستی و خانگی نیز به بهره برداری می‌رسد، افزود: بهره برداری از این ۲ بازارچه می‌تواند زمینه تولید، فروش و عرضه محصولات صنایع دستی و خانگی را فراهم آورد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.