معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۴۴ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری فعال در استان به دلیل مشکلات با ظرفیت کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن بحرینی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به ظرفیت‌های بالای صنایع استان بوشهر اشاره کرد و بیان کرد: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور فعال‌سازی واحد‌های صنعتی راکد استان صورت گرفته است.

او افزود: ۵۳۶ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است که در حال حاضر ۴۴۸ واحد صنعتی معادل ۸۳.۵ درصد از آن‌ها فعال و ۸۸ واحد معادل ۱۶.۵ درصد واحد‌ها غیر فعال هستند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: امسال نسبت به فعال‌سازی ‬ ۲۷ واحد صنعتی غیرفعال در استان بوشهر اقدام می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰ مورد اشتغال را فراهم سازد.


بیشتر بخوانید


بحرینی با اشاره به اجرای ۸۳ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان بوشهر ادامه داد: پیش بینی می‌شود از این بین تعداد ۳۶ طرح با اشتغال ۵۰۰ نفر امسال عملیات اجرایی آن‌ها تکمیل و به بهره برداری برسند.

‬او گفت: ۴۴ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری فعال در استان که به دلیل مشکلات با ظرفیت کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت می‌کنند شناسایی شده‌اند که در برنامه‌های سال جاری این سازمان برای حل مشکلات و افزایش ظرفیت تولید قرار دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.