نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مردم شایسته بهترین دولت و مجلس هستند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مردم شایسته بهترین دولت و مجلس هستند و امیدوارم با انتخاب درست، مدیران کارآمد و مردمی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید آنچه مر قانون است در جامعه  اجرایی شود و تابع آن باشیم گفت: اگر افرادی تایید صلاحیت نشدند می‌توانند از مجاری قانونی اعتراض خود را اعلام کنند، زیرا لازمه حکومتداری و مدیریت اجتماعی تابعیت از قانون است.

او در همایش هیات‌های نظارت استان، شهرستان‌ها و بخش‌های استان همدان با بیان اینکه امیدوارم خداوند اخلاص در عمل و رعایت جانب تقوا و امانت را در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به ما بدهد اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های حکومت اسلامی این است که به دنبال قدرت نباشیم و حضرت علی (ع) نیز در نهج‌البلاغه به این موضوع اشاره دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در برخی مواقع در فضای انتخابات با بداخلاقی‌هایی و سیاست‌زدگی‌هایی مواجه می‌شویم که هیچ تناسبی با جمهوری اسلامی ندارد گفت: در اسلام کسی که قدرت‌طلبی دارد، هم برای خود و هم برای جامعه اسلامی خطرناک است که باید نسبت به این موضوع حساس بود.

آیت‌الله  شعبانی موثقی با اشاره به اینکه در فضای انتخاباتی گاهی شاهد تخریب‌هایی هستیم، زیرا این افراد دنبال قدرت‌طلبی هستند عنوان کرد: هرگاه کاندیدایی به دیگری تهمت زده خداوند آبروی او را برده است چراکه باریتعالی از آبروی مومن نمی‌گذرد و دست قدرت الهی انسان را رها نمی‌کند.

او با اشاره به اینکه گاهی تخریب‌هایی را در مناظرات و سیاه‌نمایی‌هایی می‌بینیم که برای خدا نیست و با هدف قدرت‌طلبی است تاکید کرد: گاهی برخی از کسانی که در فضای انتخابات ورود می‌کنند انگار در یک ماه دین را کنار می‌گذارند و مسائل معنوی را فراموش می‌کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه باید آنچه مر قانون بوده اجرایی شود و تابع آن باشیم گفت: جمهوری اسلامی شکل نگرفته که عده‌ای به قدرت برسند، امیدوارم در طول انتخابات تمام کاندیدا‌ها اخلاق را رعایت کنند، اگر افرادی تایید صلاحیت نشدند می‌توانند از مجاری قانونی اعتراض خود را اعلام کنند، زیرا لازمه حکومتداری و مدیریت اجتماعی تابعیت از قانون است.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه متاسفانه گاهی در لایه‌های زیرین ستاد‌ها تخلفاتی صورت می‌گیرد که باید مورد توجه باشد رعایت حق‌الناس در انتخابات را موضوع مهمی دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

او در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) در فتح خرمشهر فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» اظهار کرد: این موضوع یعنی امداد‌های غیبی شامل حال ما شد که امیدوارم این امداد‌های غیبی را در انتخابات هم شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه قطعا رحمت الهی نصیب ما خواهد شد چراکه با هر سختی آسانی است افزود: مردم شایسته بهترین دولت و مجلس هستند و امیدوارم با انتخاب درست، مدیران کارآمد و مردمی داشته باشیم.

شعبانی با اشاره به اینکه زمینه‌ مشارکت حداکثریمردم در انتخابات  فراهم شود گفت: بخشی مربوط به اقناع و بخشی دیگر بسترسازی است تا مردم پای صندوق بیایند که البته مردم خواهند آمد و امیدواریم ما نیز به وظیفه خود عمل کنیم.

منبع فارس

انتهای پیا/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.