فرمانده انتظامی البرز از شناسایی محل نگهداری ۶ هزار قطعه لوازم دوچرخه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در حصارک کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان ، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو تعداد قابل توجهی لوازم دوچرخه قاچاق در یک انبار در منطقه حصارک کرج، بررسی موضوع در دستورکار پلیس اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه ماموران پس از بررسی موضوع متوجه شدند که خبر صحت دارد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی به انبار مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آنجا ۶ هزار قطعه لوازم دوچرخه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او در پایان وجود معضل قاچاق کالا را یکی از عوامل اصلی اختلال در روند تولید کشور دانست و افزود: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامیده اند، پلیس با قدرت تمام با معضل قاچاق برخورد خواهد کرد تا چرخ تولید کشور با سرعت بیشتری حرکت کند.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.