وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پس از شکست این رژیم در جنگ اخیر با نیروهای مقاومت، رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را تهدید به ترور کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یدیعوت آحارونوت، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همنوا با دیگر مقامات این رژیم از تلاش تل‌آویو برای ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس سخن گفت.

مقامات رژیم صهیونیستی که خاطره شکست تلخ در جنگ ۱۲ روزه غزه در برابر حماس آزارشان می‌دهد، در برابر این ناکامی رو به تهدید آورده‌اند و این بار نوبت یسرائیل کاتس بود تا یحیی سنوار را تهدید به ترور کند. این وزیر صهیونیست در اظهاراتی که بر توحش این رژیم صحه می‌گذاشت، گفت اگر کوچکترین نقض آتش بسی از سوی حماس رخ دهد، آن‌ها متوسل به زور شده و رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه را هدف قرار می‌دهند.

کاتس به عنوان یکی از اعضای ارشد کابینه و متحد نزدیک بنیامین نتانیاهو، در مصاحبه‌ای با روزنامه یدیعوت آحارونوت مدعی شد: حماس در آخرین موج خشونت خود متحمل یک شکست سنگین شده است و اسرائیل سنوار را ترور می‌کند.

این مقام صهیونیست با توجه به حضور این مقام ارشد حماس در خیابان‌های غزه پس از اعلام آتش بس، مدعی شد توافق آتش بس به معنای مصونیت برای مقامات حماس نیست. کاتس برای التیام شکست تاریخی در برابر حماس به طرح این ادعا‌ها روی آورد. او درباره سنوار گفت: او پناهگاه خود را ترک کرده، اما باید بداند که او صلاح الدین نیست که امپراتوری مسیحی را شکست داد و قدس را آزاد کرد. از نظر من، او حماس را به سوی سخت‌ترین شکست خود سوق داد. ما قوانین تازه‌ای تعیین کردیم و حماس باید از آن پیروی کند.

این هم حزبی نتانیاهو در ادامه همچنین بازسازی غزه و ارسال کمک‌های غیر نظامی به این منطقه را به بازگشت اجساد نظامیان این رژیم منوط کرد.

در جریان جنگ ۱۲ روزه غزه، مقاومت فلسطین در اقدامی تاریخی شکستی بی سابقه را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و این رژیم در پاسخ مناطق مسکونی و غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار داد. پیش از این نیز بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مقامات جنبش حماس را تهدید به ترور کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار