رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد‌ی پارک شهید ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص آخرین وضعیت طرح احداث پارک شهید ایرانی در محله حصارک، گفت: فاز دوم این پارک به مساحت ۱۰ هکتار و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد مراحل آخر عمرانی را طی می‌کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان این که در این طرح درختان چند ساله از گونه‌های بید - تبریزی و نارون کاشته شده است، گفت: تاکنون دو هزار ۷۰۰ اصله درخت و بالغ بر هفت هزار بوته درختچه کاشته شده است.

بضاعتی پور گفت: چمن کاری، کاشت گل‌های فصلی و دائمی و استقرار سیستم آبیاری قطره‌ای از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح است.

او با اشاره به عملیات جانمایی و نصب مبلمان در این طرح، افزود: پارک شهید ایرانی با نصب ۱۶ آلاچیق خانوادگی، احداث ۱۶ سکوی نشیمن، دو زمین بازی چند منظوره با وسایل بازی کودکان و سرویس بهداشتی آماده خدمات رسانی به شهروندان منطقه ۵ می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: عملیات احداث پارک ۲۳ هکتار دانایی و طرح پیاده محور تپه مرادآب و فاز سوم پارک محله‌ای بین فازی با مساحتی بالغ بر یک هکتار در مهرشهر از دیگر طرح های در حال اجرا است که با تلاش بی وقفه این سازمان و عوامل اجرای آن در حال تکمیل شدن است.

بضاعتی پور گفت: ایجاد پارک و فضای سبز تاثیر مستقیم بر تعاملات روحی روانی و زندگی روزمره شهروندان داشته و تمامی این آثار بر کیفیت زندگی مردم که اجزای کلیدی توسعه و نشاط و پویایی اجتماعی هستند نقش دارد.

انتهای پیام / ر .ن 

برچسب ها: فضای سبز ، احداث پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.