علی باقرپور گفت: رعایت اخلاق، ترجیح مصالح عمومی بر منافع شخصی، رعایت انصاف از وظایف رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی باقرپور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در جمع رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی گفت: در تحقق برگزاریِ انتخاباتی پرشور، هوشمندانه و همچنین افزایش مشارکت مردم نقش فعالان فضای مجازی با اهمیت است.

او تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت فضای مجازی به علت بالا بودن شمار مخاطبان در زمینه مشارکت حداکثری مردم، اطلاع رسانی و ایجاد فضای پرشور و نشاط انتخاباتی استفاده کرد.

این مقام قضایی یکی از مهمترین ابزار تبلیغات انتخاباتی را فضای مجازی دانست و اظهار داشت: رصد مداوم و مدیریت همه جانبه در فضای مجازی برای تبلیغات سالم، بدون حاشیه، بدور از تخریب و ایجاد تنش در بین نامزد‌ها از مهمترین وظایف فعالیت فضای مجازی در این زمینه است.

باقرپور بر برخورد قاطع دستگاه قضا با رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی که به دادن وعده‌ها و قول‌های کذب از طریق پیام‌ها و تبلیغات اقدام می‌کنند تاکید کرد و ابراز کرد: تبلیغات بی اساس و غیر قابل اجرا علاوه بر فریب دادن جامعه، اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز خدشه دار می‌کند که دادستانی برخورد قاطع خواهد کرد.

او ابراز امیدواری کرد: با فراهم کردن بستر‌های لازم برای یک انتخاب قانونی می‌توان شاهد لنتخاباتی قانونمند و سالم همراه با انتخاب افراد توانمند به خصوص در مسند ریاست جمهوری بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.