مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از اختصاص و واریز مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بیمه تکمیلی درمان افراد تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،حاجتی مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از اختصاص و واریز مبلغ 1500 میلیارد ریال به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پوشش هرچه بهتر و مناسب بیمه تکمیلی درمان افراد تحت پوشش این نهاد خبر داد.

وی گفت: این مبلغ که در ادامه پرداخت‌های این سازمان به بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت، از اهمیت ویژه این نهاد و عزیزان ایثارگران برای این سازمان حکایت دارد و امید است با پرداخت این منابع شاهد روند درمانی مناسب برای ایثارگران باشیم.

لازم به ذکر است، از ابتدای سال جاری تا این لحظه مبلغ ۴,۵۰۰ میلیارد ریال از منابع نقدی این سازمان به بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت شده است.

پرداخت از محل منابع نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

حاجتی با اشاره به اهمیت ویژه حوزه سلامت به خصوص سلامت خانواده‌ها در مقطع حساس کنونی درگیری با بیماری کرونا و در جهت اجرای برنامه پزشک خانواده از اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

وی همچنین افزود برای انجام برنامه‌ها و طرح‌های مختلف سازمان بیمه سلامت کشور مبلغ ۲۰۰۰میلیارد ریال به این سازمان پرداخت شد تا در انجام هر چه بهتر وظایف در قبال ذینفعان در این حوزه گام بردارد.

به گفته حاجتی از ابتدای امسال تا این لحظه مبلغ ۸۰۰۰ میلیارد ریال به سازمان بیمه سلامت و مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال نیز به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابت پزشک خانواده پرداخت شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یارانه ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار