مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها در مناطق مستعد آبگرفتگی معابر عمومی احتمال می رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌پور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: اوج بارش از بعدازظهر امروز تا عصر فردا پیش‌بینی شده و تمرکز بارش‌ها بیشتر در مناطق مرکزی به ویژه اطراف کوهستان سبلان، شهرستان‌های مشگین‌شهر، نیر و سرعین و در مناطق جنوبی شهرستان‌های کوثر و خلخال و در بخش‌هایی از مناطق شمالی از جمله شهرستان‌های انگوت و اصلاندوز و بخش‌هایی از شهرستان گرمی انتظار می‌رود.

او افزود: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها در مناطق مستعد همراه با تگرگ و رعد و برق، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها احتمال می‌رود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ادامه داد: براساس نقشه‌های هواشناسی و با تاکید بر هشدار هواشناسی صادره شماره ۹ - سطح نارنجی طی امروز و فردا چهارشنبه ۵ خرداد با فعالیت ناپایدار جوی، علاوه بر وزش باد خزری گاهی توام با تندباد لحظه‌ای و خنکی هوا در بیشتر مناطق استان بارش باران غالباً بصورت رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

عبدالعلی‌پور بیان کرد: روز پنجشنبه آسمان استان نیمه ابری بوده و تنها از شرایط فصلی و محلی در مناطق کوهستانی بارش پراکنده دور از انتظار نیست؛ اما از روز جمعه با پایداری شرایط جوی، دمای هوا در سطح استان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.