رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز تعداد سالمندان بالای ۶۵ سال که طی دیروز واکسن کرونا دریافت کرده اند را ۵ هزار نفر عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به واکسیناسیون ۵ هزار سالمند بالای ۶۵ سال طی دیروز گفت: بحمدالله ترس و اضطراب متقاضیان و افراد هدف از بین رفته و استقبال نسبت به قبل افزایش یافته شده است.

او به راه اندازی ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق ملی راه و شهرک نفت اهواز اشاره کرد و افزود: امیدواریم در روز‌های آینده واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۶۹ سال تکمیل و تزریق واکسن کرونا برای گروه سنی و هدف بعدی آغاز شود.

مردانی با بیان اینکه ۴۳ درصد افراد ۶۵ تا ۶۹ سال منطقه شرق اهواز واکسینه شدند، تصریح کرد: ۲۲ درصد این گروه سنی در غرب اهواز و ۲۵ درصد در استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند، ضمن اینکه ۹۵ درصد افراد گروه سنی ۷۰ تا ۷۴ سال در غرب و ۹۱ درصد در شرق اهواز واکسینه شدند، همچنین تزریق واکسن برای ۷۰ درصد جمعیت این گروه سنی انجام شده است.

این مقام مسئول به واکسیناسیون ۹۷ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال در شرق و ۹۰ درصد در غرب اهواز و ۷۷ درصد این گروه سنی در خوزستان اشاره و بیان داشت: ۹۴ درصد افراد بالای ۸۰ سال در منطقه شرق، ۹۲ درصد در غرب اهواز و ۷۵ درصد در کل استان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار