گروه‌های جهادی و خیران اهوازی اقدام به تهیه و سرویس کولر برای نیازمندان کردند.

سید امیرحسین عابدین مطلق فرمانده پایگاه سلمان فارسی حوزه ۴ شهری ناحیه امام علی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: قرار گاه جهادی شهید ناصر غلامپور از سال ۱۳۹۸ شروه بکار کرد و پارسال طرح سرمای همدلی را در دستور کار خود قرار داد.

او با بیان اینکه با همت خیرین تعداد ۴۰ دستگاه کولر گازی خریداری و ۱۹ کولر نیز تعمیر شد، افزود: این کار با اعتباری با لغ بر ۱۴۰ میلیون تومان صورت گرفت که در روز اول آغاز طرح ۹ میلیون تومان کمک از سوی خیران جمع آوری شد.

عابدین مطلق با اشاره به اینکه امسال باتوجه به گرمای اهوا مرحله دوم این طرح آغاز شده و مبلغ ۲۲ میلیون تومان جمع آوری کنیم ۴ کولر خریداری و ۳ عدد تعمیر و سرویس شدند، بیان داشت: ۷ خانواده شناسایی شدند که آماده کمک به آن‌ها هستیم.

فرمانده پایگاه سلمان فارسی حوزه ۴ شهری ناحیه امام علی (ع) تصریح کرد: به دلیل افت فشار برق در شهر اهواز خرید محافظ برای کولر را در برنامه داریم و بنا شد کولر‌های پارسال را امسال بررسی و در صورت نیاز سرویس و یا گاز گیری کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: با ۲۰ جهادگر قرار بود در مرکز شهر سرمای همدلی اجرا شود، اما در حال حاضر کل شهر اهواز تحت پوشش ما است، تمام وقت نیرو‌های ما آماده خدمت به نیازمندان هستند و مبناری کار ما حمایت خیران است.

او در پایان گفت: تهیه بسته‌های معیشتی، بسته صبحانه برای خانواده‌های نیازمند، ۱۵۰ بخاری گازی، بسته‌های بهداشتی سمپاشی و ضدعفونی معابر انجام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.