عرضه دو دسترسی جدید در live videos و Reels برای حساب های تجاری اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام دو قابلیت جدید را برای حساب‌های تجاری راه اندازی کرده تا کاربران بتوانند میزان بازخورد‌های خود را در ویدئو‌های زنده و Reels مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ کاربران اینستاگرام با حساب‌های تجاری می‌توانند به داده‌های مختلفی به نام insights دسترسی پیدا کنند که عملکرد پست‌های آن‌ها نشان می‌دهد. اکنون، این شبکه اجتماعی با راه اندازی اطلاعات آماری برای Reels و Live Video، به کاربران امکان دسترسی به داده‌های بیشتری را می‌دهد. در حالی که مدتی است قابلیت live videos در این سیستم عامل وجود داشته، ویژگی Reels یک ویژگی کاملاً جدید است که اینستاگرام آن را سال گذشته پس از ماه‌ها آزمایش راه اندازی کرد و آن را به عنوان جایگزینی برای TikTok در داخل این پلتفرم به کاربران معرفی کرد.


بیشتر بخوانید


با این دسترسی جدید اطلاعات بیشتری درباره Reel دریافت کنید

با در دسترس قرار دادن اطلاعات insights جدید، کاربران می‌توانند اطلاعاتی درباره اینکه چند فیلم پخش شده، تعداد لایک‌ها، نظرات، ذخیره و اشتراک فیلم‌های کوتاه Reel خود را دریافت کنند و ببینند به چه تعداد حساب دسترسی دارند. برای ویدئو‌های زنده، صفحه اطلاعات آماری تعداد نظرات و اشتراک‌های دریافتی، تعداد حساب‌هایی که به آن را دیدند و بیشترین بازدیدکنندگان همزمان را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، اینستاگرام صفحه Account Insights را که از طریق منوی کشویی گوشه بالا سمت راست قابل دسترسی است، با اطلاعات مفیدتری به روز کرده است. بخش Reach اکنون حساب‌های تعامل با محتوای کاربر را به دنبال کنندگان و ... تقسیم می‌کند. بعلاوه اینستاگرام این محتوا را بر اساس میزان دسترسی و نوع تعامل با حساب رتبه بندی می‌کند.

دو قابلیت جدید در live videos و Reels اینستاگرام

اینستاگرام از ماه‌های آینده گزینه‌های جدید از پیش تعیین شده چارچوب زمانی را نیز در صفحه Insights آغاز خواهد کرد، بنابراین کاربران می‌توانند داده‌ها را به روش‌های دیگری غیر از دیدن اعداد در ۷ یا ۳۰ روز گذشته فیلتر کنند. سرانجام، کاربران در آینده نزدیک می‌توانند به این قابلیت‌ها روی نسخه دسکتاپ نیز دسترسی پیدا کنند. اینستاگرام برای کمک به مشاغلی که می‌خواهند مخاطبان خود را افزایش دهند و دنبال کنندگان خود را درگیر کنند، وعده داده که به روز رسانی‌های بیشتری را در طول سال انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.