محمد بیگی گفت: زمان و مکان خاموشی‌ها با اداره برق دهلران نیست و این کنترل توسط دیسپاچینگ ملی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد بیگی رییس اداره برق شهرستان دهلران امروز طی نشستی با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: شهروندان زیادی با ما تماس می‌گیرند و در خصوص زمان دقیق خاموشی‌ها که گا‌ها به تعویق می‌افتد گلایه دارند و بر این تصور هستند که کلید خاموشی‌ها با اداره برق شهرستان یا استان است، اما در واقع شهروندان مطلع باشند که زمان خاموشی به اداره برق مربوط نمی‌شود و این مهم بوسیله مرکز کنترل دیسپاچینگ تهران است.

محمد بیگی افزود: در شهرستان گرمسیری دهلران سعی شده است خاموشی‌ها به اوایل صبح و هنگام غروب آفتاب در شبانه روز رخ دهد تا شهروندان گرمای کمتری را تحمل کنند.

رییس اداره برق شهرستان دهلران اشاره‌ای هم به گرمای زود هنگام داشت و ادامه داد : گرمای شهرستان دهلران امسال زودتر آغاز شده و همین موضوع مصرف برق را ۴۰ درصد افزایش داده است بطوریکه تابستان سال گذشته ۹۳ مگابایت مصرف برق بوده، اما امسال هنوز تابستان شروع نشده ۷۵ مگابایت مصرف برق مشترکین بوده است.

محمد بیگی  در صحبت‌های دیگری اشاره‌ای هم مصارف غیر مجاز بیت کویین داشت و اضافه کرد : سال گذشته یک مورد مصرف غیر مجاز بیت کویین در شهرستان دهلران شناسایی و مبلغ ۸۰ میلیون تومان جریمه گردیده است.

او در پایان از مراکز حساس مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه، آزمایشگاه و دیگر مراکز مهم خواست بفکر نصب ژنراتور اضطراری باشند.

شهرستان دهلران ۲۶ هزار مشترک دارد که ۲۱ هزار مشترک آن خانگی بوده و گسترده‌ترین شبکه برق استان را دارا می‌باشد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.