همزمان با سالروز فتح خرمشهر و روز ایستادگی و مقاومت، عملیات اجرایی قطعه اول بلوار آزادگان در بافق آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علی نوروز زاده، شهردار بافق گفت: مساحت کل بلوار آزادگان ۱۱۴ هزار متر مربع است که در مرحله نخست، ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع با برآورد هزینه ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تا پایان سال ۱۴۰۰ خورشیدی ساخته، تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: برای اجرای کامل این بلوار هزینه‌ای افزون بر ۱۲۶ میلیارد تومان پیش بینی شده که از محل منابع داخلی شهرداری تامین می‌شود.

شهردار بافق ادامه داد: با اجرای کامل این پروژه، میدان معلم پس از گذر از خیابان‌های نورآباد، عباس آباد، سردار شهید شاهپورزاده به بلوار کشاورز متصل می‌شود.

نوروز زاده همچنین گفت: این بلوار در طرح جامع شهری در بیشتر نقاط ۴۵ متری است و دسترسی‌های متعددی را از مبداء تا مقصد برای شهروندان ایجاد می‌کند.

به گفته او، دسترسی آسانتر به مراکز خدماتی و ورودی شهر به ویژه عبور و مرور ساکنان حاشیه بلوار آزادگان از دیگر مزایای این پروژه به شمار می‌رود.

نوروززاده تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان عزیز، فضاهایی، چون پیاده راه ها، مسیر دوچرخه سواری و پارکینگ در طول مسیر این بلوار پیش بینی شده است.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق هم در این آئین از شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری تشکر کرد و با ابراز امیدواری از همکاری دستگاه‌های اجرایی و مالکان واقع در مسیر این بلوار گفت: سیمای بصری شهر از لحاظ عمران شهری و احداث معابر اصلی و فرعی تغییر چشمگیر کرده به طوریکه در نگاه اول نظر هر بینده را به خود جلب می‌کند.

او افزود: در اصطلاح دوخت و نظم دهی اجرای پروژه‌ها، متاثر از نگرش‌های اجتماعی، فرهنگ‌ها و نیاز جامعه امروزی بوده و همین تفاوت‌ها دارای تنوع بالایی است که قابل تحسین است.

فرماندار بافق با بیان اینکه تا کنون طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری در زمان مقرر انجام و بهره برداری شده است، تصریح کرد: در مجموع کار‌های خوبی طی چندسال اخیر در سطح شهر با درایت مدیریت شهری و زیرمجموعه این نهاد انجام شده که بر هیچکس پوشیده نیست.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.