رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با حدود ۹۰ هزار تومان افزایش به ۱۰ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید.

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات روز گذشته حدود 90 هزار تومان افزایش داشت و با نرخ ۱۰ میلیون و 170 هزار تومان فروخته می‌شود و دیگر محصولات در بازار طلا و سکه نیز با افزایش قیمت اندکی مواجه شدند.

وی با اشاره به وضعیت بازار‌های جهانی بیان کرد:  قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۸۸۳ دلار و ۲۱ سنت رسید. هفته گذشته قیمت فلز زرد به بالاترین رقم از ۸ ژانویه یعنی ۱۸۸۹ دلار و ۷۵ سنت رسیده بود. قیمت طلا در معاملات آتی امروز هم با ۰.۴ درصد افزایش به ۱۸۸۴ دلار و ۳۰ سنت رسید.

این مقام مسئول در خصوص افت ارزش ارز‌های دیجیتال و تاثیر آن بر بازار‌های داخلی ابراز کرد: افت اخیر ارزش ارز‌های دیجیتال نیز موجب افزایش جذابیت بازار طلا به عنوان یک محل سرمایه گذاری جایگزین شده است. حرکت رو به افزایش قیمت اونس طلا بسیار قوی است و احتمالا در روز‌های آینده به رقم بسیار مهم ۱۹۰۰ دلار خواهد رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۳ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت طلا ، طلا و سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
حتی اگر انس جهانی به 1600 هم برگردد در بازار داخلی طلا تابت می ماند گویا اراده ای در کار است تا سکه بالای ده میلیون بماند جای تاسف است که این بازار فقط تابع نظر افراد خاصی است
آخرین اخبار