مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۳ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۳ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبر از اداره منابع طبیعی مبنی بر تردد یک خودرو نیسان حامل چوب قاچاق در یکی از محور‌های جنگلی نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
او افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی، خودروی نیسان را متوقف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های شرستان برداشت شد را کشف کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: ماموران انتظامی راننده خودرو را پس از دستگیری به اتهام قاچاق چوب، به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل دادند.

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: طرح برخورد با تهدید کنندگان سلامت جامعه در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح مأموران نظارت بر اماکن عمومی با همکاری نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت شهرستان از ۱۷۲ واحد صنفی سلامت محور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ حسین زاده از پلمب ۱۷ واحد صنفی در این بازدید خبر داد و گفت: به ۳۲ واحد صنفی اخطار پلمب و به ۵۱ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

کشف ۶۵ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال، موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه ۷۷ سارق و مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران انتظامی در بازجویی دقیق از متهمان دستگیر شده ۶۵ فقره سرقت منزل، سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو را کشف کردند.

او از کشف ۴۰۹ گرم انواع مواد مخدرخبرداد و افزود:ماموران انتظامی ۴۶ موتورسیکلت و خودرو را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت توقیف کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
درود