آصفری گفت: کسانی که دستشان آلوده به سوء استفاده از مال مردم و بیت المال است و یا تخلفاتی داشته اند باید رد صلاحیت شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس  شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: کسانی که دستشان آلوده به سوء استفاده از مال مردم و بیت المال است و یا تخلفاتی در مجموعه‌های مختلف داشته اند و یا نگاهشان به شورا آبشخور برای رسیدن به اهداف سیاسی و منافع شخصی است قطعا باید رد صلاحیت شوند و هیچ گونه اعتراضی به این دسته از افراد وجود ندارد.

آصفری با اشاره به اینکه کسانی که به دنبال کار‌های سیاسی و مواضع بر علیه انقلاب و ارزش‌های اسلامی و علیه خط امام، شهدا و ولایت موضع گیری می‌کنند جایی در شورا‌ها نباید داشته باشند و باید رد صلاحیت شوند.

او با اشاره به سوء استفاده یک رسانه خاص از صحبت هایش در مورد ردصلاحیت شورا‌ها اضافه کرد: بنده در مورد رد صلاحیت‌ها با رسانه‌ای مصاحبه نکردم و تنها این مسئله را از طریق کلاب هاوس مطرح کردم و رسانه‌ها از آن طریق مطلب را برداشته اند


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مجمع نمایندگان استان مرکزی به هیچ عنوان اختلاف بر روی مبانی و گفتمان ارزشی و انقلابی نیست و اگر اختلافی هم باشد اختلاف بر اساس نظرات کارشناسی است و به هیچ عنوان اختلاف بر روی مبانی و گفتمان ارزشی و انقلابی نیست.

او ادامه داد: به هیچ عنوان اختلافات برای منافع شخصی و گروهی وجود ندارد و تنها در راستای آبادی و عمران شهر می‌باشد و اینگونه اختلافات طبیعی است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته‌ای که بنده از طریق شبکه اجتماعی کلاب هاوس انجام دادم اعتراض به کم دقتی روی صلاحیت برخی از افراد متدین و مومن در سطح کشور است و مربوط به استان مرکزی نیست.

او تاکید کرد: بنده اعلام میکنم در خصوص رد صلاحیت‌ها هیچ گونه مصاحبه‌ای با این روزنامه نداشتم و اگر کسانی و خصوصا جریانات ورشکسته خیال می‌کنند می‌توانند اختلافی بین نیرو‌های انقلاب بیندازند اشتباه است چراکه نیرو‌های انقلاب تحت هدایت‌ها و پرچم ولایت فقیه وحدت و انسجام جدی دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.