در این خبر می‌توانید ویدئویی از ملیکا شریفی نیا در حال دم کردن چای را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی هست که شهروندان در نقاط مختلف شهر با قطعی برق چند ساعته در ساعات مختلف روز مواجه می‌شوند که بسیاری از افراد را با مشکل مواجه کرده است.

در همین راستا ملیکا شریفی نیا نسبت به قطعی برق پستی را در صفحه فضای مجازی خود منتشر کرد که در ادامه می‌توانید متن و تصویر منتشر شده توسط این بازیگر سینما و تلویزیون را مشاهده کنید:

" بیرون که نمی‌شود رفت تفریح کرد، کروناست. در خانه هم نمی‌شود فیلمی دید، برق نیست. خانه‌ی کسی هم نمی‌شود رفت، چون هم کروناست، هم ظاهرا اونجا هم برق نیست!.

دل‌مون خوش بود یه چای راحت می‌توانیم بخوریم، که اونم شانس من با برق کار می‌کند و الان ۶ ساعته که رفته و وضعیت این است. به نظر شما من باید سماور «غیربرقی» بخرم یا برق باید نره؟! وقتی می‌ره یه خبره بده و بگه کی بر‌می‌گرده که نگرانش نشیم!.

به نظرم در حال حاضر بهترین کاری که از دست‌مون بر میاد این هست که کار‌هایی که بدون برق می‌توان انجام داد را با رسم شکل توضیح دهیم!

۱. کتاب خوندن به سختی ۲. نقاشی کردن فقط در طول روز ۳. نواختن «برخی» ساز‌ها بدون دیدن نُت ۴. آواز خوندن بدون دیدن نُت ۵. ورزش کردن به صورت خودجوش ۶. آشپزی کردن با داستان‌های فراوان و هفتمی رو شما بگید."


بیشتر بخوانید


راه حل عجیب شریفی نیا برای دم کردن چای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
خانم محترم رعایت نکردن امثال جنابعالی و استفاده بر رویه از وسایل برقی پر مصرف در ساعات پیک و زرق وبرق زندگیهای مرفه و بی درد باعث قطع برق میشه ضمنا خیلی وقته کتری اختراع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
بی دردی بد دردی ست.اگر کمی فکر کنید.منظورم با اغلب قریب به اتفاق بازیگران است نه فقط خانم شریفی نیا که با ملاقه پلاستیکی آبجوش تو لیوان میریزه جدا از اینها:ریختن آب روی چای کیسه ای را دمکردن چای میدونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
در تبریز ما هم به علت فشار کم آب،با رفتن برق،آب هم قطع میشه!جالب نیست؟ تازه از اواسط خرداد برنامه قطعی روزانه آب اجرا میشه مثل سالهای قبل. اون موقع ما در طول روز فقط چند ساعت آب خواهیم داشت.خدا خودش به داد مردم برسه،صدای ما که به کسی نمی رسه.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه-اهواز
۰۲:۲۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خانم شریفی نیای عزیز
1_ وسیله ای بنام کتری اختراع شده که روی اجاق گاز میذارن و آب رو میجوشونه، آخه چرا تو قابلمه
2_ اینجا تو شهر من وقتی برق قطع میشه همین آب هم گیر نمیاد، چون اصولا اینجا انشعاب آب بدون وصل کردن وسیله ای بنام پمپ آب،،،، آبی نداره، اون پمپ هم با برق کار میکنه،
پس وقتی برق قطع میشه، آب هم باهاش قطع میشه و توی گرمای 50 درجه و تا چند هفته دیگه بالای 50 درجه،،، بدون آب و برق همزمان،،، ببینید ما چه میکشیم.
خدایا کی فریاد مردم خوزستان قراره به گوش مسئولین برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خریدن بسته برای دادن امتحان ها و هر وقت برق اومد زدن گوشی به برق
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۲۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
همین که با ملاقه پلاستیکی پر از ضرر و زیان برای بدن انسان زدی توی آب 100 درجه جوش و آب جوش رو از طریق ملاقه پلاستیکی ریختی روی استکان چای کیسه ایی زود دم فهمیدیم حالا حالاها باید بری اکابر ور دست یه کدبانوی با تجربه ایرانی بایستی تا فقط طرز صحیح و بهداشتی چای دم کردن رو یادت بده اگه آشپزیتم به همین صورت باشه وا مصیبتا سه سوته سرطانهای مختلف رو میدی به خورد میهمانات و خانوادت بلا بدور برو اکابر آشپزی در آشپزخونه ایرانی تا با تجربه شی . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .