بخشدار چلوی اندیکا گفت: برای ایجاد جاده روستای چال دیره بیل مکانیکی فرستاده شد و تا حدودی مسئله تردد آن‌ها حل شده است.

غلامرضا قادری بخشدار چلوی شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای حل مشکلات روستای چال دیره در این بخش تلاش شده تا جاده دسترسی برای اهالی ایجاد شود و بیل مکانیکی فرستاده شده و تا حدودی مسئله تردد آن‌ها حل شده است.

او در ادامه با اشاره به صعب العبور بودن منطقه بیان داشت: برای برطرف کردن مشکل تامین آب این روستا هماهنگی انجام شده تا با بهره برداری از چاه آب شیمبار، آب شرب روستای چال دیره نیز تامین شود.

قادری افزود: به منظور پایش‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری‌ها، اکیپ‌های بهداشتی به روستا اعزام می‌شوند و در بحث تزریق واکسن کرونا نیز با همکاری‌های انجام شده سالمندان روستای چال دیره علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

بخشدار چلوی شهرستان اندیکا تصریح کرد: طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۵ خانوار است که به صورت عشایری زندگی می‌کنند و به علت کوچ در فصل سرد سال ایجاد و احداث خانه بهداشت در این بخش میسر نیست.

او گفت: طی ۴ ماه اخیر ۳ بازدید به همراه فرماندار اندیکا و جمعی از مسئولان برای حل مشکلات آن‌ها داشتیم و پیگیری برای برطرف کردن مشکل اهالی روستا ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.