مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در فروردین ماه امسال نسبت به اسفند ماه پارسال چهار درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد پرواز‌های (نشست و برخاست) انجام شده فرودگاه تبریز در فروردین ماه امسال ۸۹۳ مورد بود در حالیکه در اسفند ماه پارسال ۸۵۷ پرواز از این فرودگاه انجام شده بود.

او گفت: در فروردین امسال ۸۲ هزار و ۸۱۵ مسافر از طریق این فرودگاه جابجا شدند که این تعداد نیز نسبت به اسفند پارسال که ۸۰ هزار و ۱۶۶ مسافر بودند سه درصد افزایش یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد پرواز‌های خارجی این فرودگاه نیز از ۸۸ پرواز در اسفند ۹۹ به تعداد ۱۰۲ پرواز در فروردین امسال  و تعداد مسافر جابجا شده در همین مدت به ترتیب از ۱۱ هزار و ۲۱۵ نفر به ۱۳ هزار و ۴۱۷ رسیده که این آمار‌ها نشان از افزایش ۱۶ درصدی در تعداد پرواز‌ها و ۲۰ درصدی در بخش جابجایی مسافر بین المللی است.

آذری گفت: هم اکنون شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، آتا ایر، ماهان، ایران ایرتور، قشم ایر، معراج، آسمان، سپهران، ترکیش ایر، کاسپین و کیش ایر در مسیر‌های داخلی و خارجی پرواز‌های خود را از فرودگاه تبریز انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.