رئیس سنجش آموزش و پرورش استان همدان گفت: از مدیر شرکت برق استان درخواست کردیم در این فاصله زمانی برگزاری آزمون حضوری مشکل قطعی برق نداشته باشیم.

حمید رضا بابایی رئیس سنجش آموزش و پرورش استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به آغاز قطعی برق در کشور و استان همدان طی چند روز اخیر بیان کرد: این موضوع موجب نگرانی دانش آموزان و خانواده هایشان شده است ما نیز نگران قطعی برق همزمان با فصل امتحانات دانش آموزان هستیم.

او بیان کرد: در این خصوص طی نامه‌ای به شرکت توزیع برق استان درخواست کردیم در این فاصله زمانی مشکل قطعی برق نداشته باشیم.

بابایی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش از وزارت نیرو خواسته در سه بازه زمانی قطعی برق صورت نگیرد افزود:با هماهنگی‌ها انجام شده در خصوص برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان قرار بر این است اگر با قطعی برق هنگام برگزاری امتحانات مواجه شویم به روش گذشته و با برگه‌های امتحانی انجام خواهد شد که در این زمینه هم نیم ساعت قبل از برگزاری امتحانات با دریافت رمز و کد الکترونیکی برگه‌ها بدست کارشناسان مدارس خواهد رسید.

او با اشاره به برگزاری امتحانات به شکل آنلاین هم گفت: نامه‌ای که مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع برق خطاب به مدیر عاملان شرکت توزیع برق در استان‌ها داده شده مبنی بر عدم اعمال خاموشی قطع برق در ساعات برگزاری امتحانات دانش آموزان است و به این منظور آموزش و پرورش همدان با تعاملی که با  شرکت برق استان  انجام داده  قرار است ساعت‌هایی که امتحانات دانش آموزان برگزار می‌شود قطع برق اعمال نشود.

بابایی ادامه داد: در صورت اعمال نشدن این موضوع مدیران آموزش و پرورش هر منطقه با دریافت جدول زمانبندی خاموشی‌ها در هر منطقه را رصد کرده و در ساعاتی که زمان خاموشی برق نیست امتحانات را برگزار کنند.

او بیان کرد: البته پیگیر این موضوع هستیم که در فاصله ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶ قطعی برق نداشته باشیم.

والدین و دانش‌آموزان نگران برگزاری امتحانات حضوری نباشند

والدین و دانش‌آموزان نگران برگزاری امتحانات حضوری نباشند
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.