برنامه «شهرآرا» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما در آستانه برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «شهرآرا» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما در آستانه برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز‌های شنبه تا سه شنبه روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

این برنامه به تهیه کنندگی مصطفی مژدهی فر و نویسندگی پویا امینان و با اجرای امین نبی الهی ضمن سفر به شهرستان‌های استان تهران و بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان ها، مشکلات این مناطق را بررسی کرده و خواسته‌های مردم را از نماینده‌های آینده شورا‌های شهر و روستا مطرح می‌کند.

«شهرآرا» در ۳۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در حال تولید است و در هر قسمت علاوه بر سفر به یک شهرستان، با روستائیان آن شهرستان، تولید کنندگان، نخبگان و ورزشکاران منطقه نیز دیدار و گفتگو کرده و از زوایای مختلف راهکار‌های پیشرفت و بالندگی شهر‌های استان تهران را بررسی می‌کند.

تاکنون ۱۵ قسمت این برنامه از قاب شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده و پخش آن تا پیش از برگزاری انتخابات شورا‌های شهر و روستا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، ادامه دارد.

این برنامه که در روز‌های زوج حوالی ساعت ۱۳ و در روز‌های فرد حوالی ساعت ۲۲ پخش می‌شود، به دلیل بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان‌های استان تهران که تاکنون زیاد مورد توجه قرار نگرفته بودند با استقبال بینندگان سیما به ویژه اهالی شهر‌های مختلف استان مواجه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار