حبیب الله اخلاقی معتقد است با ذهنیت عملکرد درخشان فرنگی کاران در المپیک لندن نباید به استقبال المپیک توکیو برویم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان کشتی فرنگی ایران پس از حضور در میادین جهانی و قاره‌ای در نهایت موفق به کسب ۵ سهمیه از ۶ سهمیه بازی‌های المپیک شدند تا تیم محمد بنا با ترکیبی کامل راهی توکیو نشود.

اما از آنجا که همیشه توقع از محمد بنا بالا بوده و مردم و مسئولین همچنان خاطرات بسیار خوبی از درخشش فرنگی کاران در المپیک ۲۰۱۲ لندن را در ذهن دارند شاید سنگینی بار این انتظارات دغدغه‌ای را برای بنا و کادر فنی اش بوجود آورده باشد که به اعتقاد حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان قیاس المپیک لندن و توکیو کار مناسبی نیست.

بر همین اساس اخلاقی در حاشیه رقابت‌های جام تختی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: «در مجموع قیاس دو المپیک، کار مناسبی نیست، اما باید به این نکته اذعان داشت که نفراتی که در المپیک ۲۰۱۲ لندن حضور داشتند، همگی دارای مدال‌های جهانی بودند، ولی هم اکنون ما در پنج وزن اعزامی به المپیک توکیو با جوانانی همراه هستیم که امید و انگیزه بالایی برای کسب مدال دارند. فقط امیدواریم که در المپیک پیش رو، بخت و اقبال با بچه‌های ما باشد و نتایج خوبی رقم بخورد. ضمن اینکه تفاوت المپیک این دوره با دوره‌های قبل در این است که تعداد مدعیان کاهش یافته و کشور‌های صاحب نام جهان به خوبی از هم شناخت دارند. ما هم وزن به وزن به آنالیز مدعیان پرداختیم و شانس زیادی برای کسب مدال در ملی‌پوشان خودمان می‌بینیم.»


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار