فرماندار آبیک از ‍ تشکیل شعبه ویژه تخلفات انتخاباتی در دادسرای این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک گفت: برای جرائم و تخلفات انتخاباتی شعبه ویژه‌ای در دادسرا تشکیل شده و بازپرس غفاری مسئولیت آن را برعهده گرفته است.

او اضافه کرد: شورا‌های اسلامی، شهرداران و دهیاران باید برای برگزاری مراسم عزا و برنامه‌های تبلیغاتی پیش از موعد دقت و توجه ویژه داشته باشند تا با تجمعات و دورهمی‌ها به وسیع شدن شیوع کرونا دامن زده نشود.

احمدپور افزود: استقرار تیم‌های جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک در ورودی‌های سه راهی زیاران و آمادگاه برای انجام تب سنجی رانندگان و سرنشینان خودرو‌های بومی مورد تاکید است.

او اضافه کرد: شرایط زیاران و قشلاق حساس شده و در شهر خاکعلی شرایط خطرناک است و شهرداران این شهر‌ها مسئولیت کامل مراقبت، پیشگیری و مبارزه با کرونا را بر عهده دارند و بسیج و نیروی انتظامی هم در کنار شهرداران هستند و لازم است به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

فرماندار آبیک گفت: رصد وضعیت بیمارستانها، برگزاری سالن‌های برگزاری امتحانات، فاصله گذاری در اجرای برگزاری آزمونها، امتحانات و وجود تهویه مناسب در سالن برگزاری امتحانات ضروری و مورد تاکید است.

احمد پور افزود: شرکت دانش آموزان در حوزه‌های امتحانی باید با ماسک باشد و در غیر این صورت، باید از ورود دانش آموز به جلسه امتحان خودداری شود.

او اضافه کرد: برگزاری مراسم عروسی در تالار باید با ۳۰ درصد ظرفیت باشد در غیر این صورت با حکم قضایی تالار‌های متخلف پلمب می‌شوند و حتی اگر وضعیت شهرستان زرد و آبی شود تا ۴۵ روز فعالیت این تالار‌ها تعطیل خواهد بود و تعارفی هم با کسی نخواهیم داشت.

فرماندار آبیک گفت: اتحادیه رستوران داران باید فهرست برنامه‌های برگزاری مراسم عروسی هر هفته را به اتاق اصناف ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.