رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از راه‌اندازی ۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا در ۱۱۷ مرکز در سطح استان، گفت : این مراکز با توجه به فضای محدود جوابگوی تعداد مراجعان نیستند و در همین راستا راه اندازی مراکز تجمیعی در دستور کار قرار گرفته است.

او از پیگیری راه اندازی ۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان خبر داد و گفت : این مراکز قرار است با همکاری تمامی دستگاه‌های استان راه اندازی شود که با توجه به مساعدت صورت گرفته هر ۳۴ مرکز تا پایان هفته راه اندازی می‌شود.

شکیبا افزود: در هر مرکز ۱۰ تیم ۵۰ نفره فعالیت دارند و امکان واکسیناسیون ۵۰۰ نفر در هر شیفت کاری در هر مرکز فراهم می‌شود.

او افزود: با توجه به دو شیفته بودن فعالیت مراکز، روزانه هزار نفر در هر مرکز واکسینه می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از پیگیری برای راه اندازی مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا هم خبر داد و ادامه داد: در همین راستا ورزشگاه ۱۵ خرداد در حال آماده سازی است و تا پایان همین هفته راه اندازی می‌شود.

او افزود: به دنبال مکان دیگری برای راه اندازی یک مرکز خودرویی دیگر هستیم و اگر مکان مناسبی فراهم شود، دومین مرکز را هم راه اندازی می‌کنیم.

شکیبا گفت: در این مرکز خودرویی هم ۹ تیم ۱۰ نفره فعالیت خواهند داشت و در این مرکز هم در هر شیفت ۴۵۰ نفر همزمان واکسینه خواهند شد.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا در حال انجام است، گفت: در روستا‌ها رده سنی واکسیناسیون به افراد ۶۰ سال به بالا رسیده و با اعلام وزارت بهداشت به ترتیب در هفته‌های آتی رده‌های سنی دیگر هم واکسینه خواهند شد.

او از ارسال مرتب محموله‌های واکسن کرونا به استان خبر داد و افزود: خوشبختانه در این زمینه مشکلی نداریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.