دبیر هیئت فوتبال شهرستان باغملک گفت: با همکاری باشگاه نفت و صنعت تهران دوره تست گیری و استعداد یابی فوتبال در شهرستان برگزار می‌شود.

زنگنه دبیر هیئت فوتبال باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با همکاری باشگاه نفت و صنعت تهران به زودی دوره تست گیری و استعداد یابی فوتبال زیر نظر مربیان صاحب نام فوتبال کشور در شهرستان برگزار می‌شود.

او در ادامه بیان داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته مقرر گردید باشگاه نفت و صنعت تهران با همکاری هیئت فوتبال شهرستان باغملک جهت استعداد یابی، پرورش و معرفی بازیکنان جوان و مستعد شهرستان به فوتبال کشور پس از گرفتن مجوز از ستاد کرونا اقدام به تست گیری در شهرستان نمایند.

زنگنه بیان داشت: این دوره استعدادیابی با حضور استاد ابراهیم طالبی مربی سابق استقلال تهران نساجی مازندران و دستیار رودی فولر در آلمان و حمایت استاد هوشنگ نصیر زاده پیشکسوت و کارشناس فوتبال ملی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال باغملک تصریح کرد: این دوره در رده‌های سنی امید، جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود و ثبت نام ساعت ۱۷ تا ۲۰ در استادیوم شهدای ۷ تیر باغملک، دفتر هیئت فوتبال باغملک صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی به شماره‌های دفتر تهران ۰۲۱۴۱۴۰۶۲۵۸ و رمضانی مدیر باشگاه نفت وصنعت تهران۰۹۱۲۰۷۱۸۹۵۹ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.