استاندار بوشهر یکی از رموز وقوع حماسه آزادسازی خرمشهر را بعد از توکل بر خدا و مدد او، همدلی و مشارکت آحاد مردم ایران عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با صدور پیامی، سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و نوشت: حماسه سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ و فتح خرمشهر یکی از جلوه‌های بارز امداد الهی و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است. ملت ایران همواره به خاطر این پیروزی غرورانگیز و حماسه جاوید به خود می‌بالد و این نقطه عطف تاریخی را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند.

او عنوان کرده است: معمار کبیر انقلاب اسلامی به مناسبت فتح خرمشهر، این پیروزی را کار خدا خواند و این کلام همچنان مبین عمق اخلاص و شکوه ایمان و جلوه بارز توکل رزمندگان اسلام بر خدا است.

در پیام استاندار بوشهر آمده است: این فتح الفتوح یک فصل به یادماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد گذاشتند و با نمایش ایمان راسخ خود، حماسه‌ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور عالم را به حیرت و شگفتی واداشت.


بیشتر بخوانید


گراوند تاکید کرده است: بی شک، یکی از رموز این پیروزی و توفیق بزرگ، بعد از توکل بر خدا و مدد او، همدلی، همراهی و مشارکت آحاد مردم ایران اعم از زن و مرد بود و آنچه همواره این پیروزی را متجلی و پیروزی‌های بزرگ‌تر را پدید می‌آورد همین ایمان به خدا، اتحاد و مشارکت همگانی است.

او همچنین در پیام خود از مردم استان بوشهر خواسته است، ۲۸ خرداد و انتخابات پیش رو را مهم بدانند و برای پاسداشت همه افتخارات گذشته، حماسه‌ای دیگر بیافرینند و با شرکت و حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت ایران بیفزایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.