منابع خبری از افزایش فشار بر دولت انگلیس به‌دلیل متهم شناختن تنها حدود یک درصد از تجاوز‌های جنسی در این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گاردین در گزارشی اعلام کرد براساس آمار وزارت امور داخلی انگلیس دولت این کشور کمتر ۱ مورد از هر ۶۰ مورد تجاوز جنسی را متهم می‌شناسد و این باعث افزایش فشار بر دولت انگلیس شده است.

بنابراین فشار بر دولت انگلیس برای بازنگری و بازبینی قوانین مربوط به تحقیق و تفحص در امور جنایات جنسی در انگلیس و ولز افزایش یافته است.

این وبگاه خبری اعلام کرد در سال ۲۰۲۰ بیش از ۵۲ هزار و ۲۱۰ مورد تجاوز ازسوی پلیس در انگلیس ثبت شده است، اما تنها ۸۴۳ مورد از آن‌ها فرد را متهم خطاب کردند؛ یا به عبارتی کمتر از ۱.۶ درصد از جرائم جنسی در انگلیس متهم شناخته می‌شوند.

پیشنهادی برای بازبینی قوانین مربوط به تجاوز‌های جنسی در انگلیس ارائه شده که قرار بود پیش از بهار ۲۰۲۰ تکمیل شود، اما اکنون وزیر دادگستری انگلیس می‌گوید: «مسائل مربوط به بازنگری پیش از پایان بهار سال جاری منتشر خواهند شد.»

گاردین همچنین اعلام کرد از ماه مارس سال ۲۰۱۹ تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مورد تجاوز جنسی به پلیس انگلیس گزارش شده است. در ایرلند شمالی و اسکاتلند نیز بررسی‌های جداگانه‌ای برای بازبینی پرونده‌ها در حال انجام است.

گفته می‌شود تعقیب و پیگیری کمتر قضایی در سال‌های اخیر باعث شده تا تعداد پرونده‌های کمتری در زمینه تجاوز‌های جنسی مطرح باشد و در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۶ حدود ۶۴ درصد کاهش پرونده اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
همون یه موردم زیاده چون اونجا خانمها خیلی محرک میپوشن و مقصر اصلی اونان
آخرین اخبار